Starta om din Android-enhet före mötet för bästa resultat. Följ sedan dessa 10 steg:
1: Öppna Remote Care App på Android-enheten och följ instruktionerna i appen.
2: Logga in till mötet med din e-postadress och lösenord och klicka sedan på ´LOGGA IN´.
3: Klicka på ´MITT MÖTE´.
Personuppgifter och sekretess*
Läs vårt sekretessuttalande. Klicka på 'Godkänn' för att aktivera tjänsterna i Oticon RemoteCare App.
* Visas bara om tillämpligt

4: Om appen ber dig parkoppla din hörapparat med Android-enheten, följ instruktionerna i appen.
5: Kolla batterierna.
Se till att hörapparatens batterier är nya.
Om du använder en uppladdningsbar hörapparat, se till att den är laddad. Ha laddaren inom räckhåll.
Obs: Dina hörapparater måste ha nya batterier eller vara fulladdade för att vara säker på att justeringen slutförs helt.
Klicka på ´JAG FÖRSTÅR´.

6: Förbered dina hörapparater.

7: När dina hörapparater upptäcks (både V och H om detta gäller), klicka på ´IHOPKOPPLA´.

8: Vänta tills appen ansluter till dina hörapparater.
9: Klicka på "Inleda möte" för att komma in i det virtuella väntrummet och inleda ditt möte med din audionom.
10: Vänta tills din audionom kommer in i det virtuella väntrummet och inled sedan mötet.

När din audionom ansluter till mötet kommer hen att visas på din skärm.
Under mötet kan du slå på och stänga av din kamera, slå på och stänga av ditt ljud, samt skriva textmeddelanden till din audionom.
När din audionom har upprättat en anslutning till din hörapparat, blir grafiken grön.

När din audionom skickar nya inställningar till din hörapparat, blir grafiken orange.

När de nya inställningarna har sparats på din hörapparat, blir grafiken grön igen.

När du och din audionom är överens om att avsluta mötet, kommer din audionom starta om hörapparaten genom att stänga av och slå på den igen.
Din audionom ska avsluta mötet och meddelandet ´Möte avslutat´ visas på skärmen. Du kan nu börja använda din hörapparat.